Support

Har du problem med att logga in en e-tjänst? T.ex. en kommun eller myndighets ”Mina Sidor” Då vänder du dig i första hand till e-tjänstens support, i detta exempel kommunen eller myndigheten genom deras kontaktvägar.

Har du problem kopplat till e-legitimationen? T.ex. BankID på fil, Mobilt BankID, Telia eller Freja eID+? Då vänder du dig till e-legitimations utfärdarens tekniska support. Kontaktuppgifter till respektive e-legitimation finns under Utgivare här på sidan eller på respektive utgivares hemsida.

Har du frågor kring tillvägagångsätt vid anslutning till CGI och eID-Verify? Eller är en kund som nyttjar tjänsten och behöver support av teknisk karaktär? Då tar du kontakt med våra experter genom funktionstjanster@cgi.com

Felanmälan sker enligt dokumenterad rutin vid anslutningstillfället och enligt avtal mellan din organisation och CGI Sverige AB.

Har du frågor av kommersiell karaktär? Vill du T.ex. diskutera ett lösningsförslag eller undrar om vi kan erbjuda en viss funktionalitet som du ej finner svaret kring på denna sida? Lägga till ytterligare en e-legitimation i dina e-tjänster? Då kontaktar du något i vårat kundteam genom eservices@cgi.com

På vår externa webbplats e-ID - e-legitimation | CGI Sverige finns en översikt kring tjänstens funktionalitet och erbjudande samt kontaktvägar direkt till några av våra experter.